+قدر زندگیت رو بدون.قدر نفس نفس هاتو.قدر اینکه امروز رو فرصت زندگی داشتی.فک کردی مرگ چه جوری سراغ آدم میادیه لحظه ست یه لحظه که دیگه نفس نمیکشی.کاش قدر زندگی رو بدونیم.قدر سلامتی رو.خدا شرمنده ام اگه بعضی وقتا یادم رفت یادت کنم.همین ، نامه تمام.+ تایپ شده شده توسط یه بنده ی خدا در پنجشنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۶ و ساعت 0:19 | خدا هر لحظه با ماست......
ما را در سایت خدا هر لحظه با ماست... دنبال میکنید
سلام به خدایم که هر چه هست از اوست،سلام به زندگی،پــــــــــرﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ:ﺍﺯ ﺑﺎﺑﺖ ﺯﻳﺒﺎﺗﺮﻳﻦ ﺗﻜـﺮﺍﺭ ﺍﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎ ﻛﻪ ﺑﻴﺪﺍﺭﻳﺴﺖ،ﺗﻮ ﺭﺍ ﺳﭙﺎﺳﮕﺰﺍﺭم،اﺯ ﺗﻮ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺩﺍﺭم ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﻛﻪ ﭼﺸﻢ صورت ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻳﺒﺎییﻫﺎﻳﺖ ﺑﺎﺯﻛﺮﺩی،چشم ﺩﻟﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺑﻨﺪﮔﻴﺖ ﺑﺎﺯ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ." آﻣﻴﻦ " +گفتی چشم ...خدایا هزاران بار شکر ، برای چشمانی که به من دادی.+ تایپ شده شده توسط یه بنده ی خدا در جمعه سیزدهم بهمن ۱۳۹۶ و ساعت 16:15 | خدا هر لحظه با ماست......
ما را در سایت خدا هر لحظه با ماست... دنبال میکنید